برگزاری مانور مشترک خدمات شهری باشعار زمین پاک آسمانی آبی
برگزاری مانور مشترک خدمات شهری باشعار زمین پاک آسمانی آبی
مانور خدماتی شهرداری کوت عبدالله با شعار زمین پاک آسمانی آبی با حضور عوامل ، ماشین آلات، تجهیزات مختلف با رویکردی محله محور در کوی کانتکس و شکاره 2 و 1 برگزار گردید.

کریم باوی سرپرست شهرداری کوت عبدالله در حاشیه این مانور به خبرنگاران گفت : مجموعه شهرداری اولویت خود را رفاه حال شهروندان دانسته و در این راستا تمام تلاش خود را بکار خواهد گرفت .
سرپرست شهرداری کوت عبدالله افزود: در مانور امروز علاوه بر پاکسازی محلات اقداماتی همچون لایروبی خروجی های جوی روباز محلات، صفحه کشی، نخاله برداری، پاکسازی و سایر اقدامات خدماتی مرتبط با شهرداری صورت می پذیرد.
وی بیان کرد : ان شالله این خدمات در روزها و هفته های آتی نیز برگزار می شوند و امیدداریم رضایت مردم را در پی داشته باشد.
باوی همچنین اظهار داشت : این اقدامات در راستای تحقق بخشی به برنامه جامع شهرداری کوت عبدالله و در راستای پاکیزگی و بهبود بهداشت محیط شهری در راستای سلامت شهروندان می باشد.
باوی ادامه داد : موضوع اصلی در شهر کوت عبدالله و شهرستان کارون مسئله ی خروجی جوی ها و شبکه فاضلاب است که بیشترین ضربه را به بهداشت عمومی و ظاهر شهر وارد نموده است .
وی گفت : بحث نخاله های ساختمانی که از دیگر شهرها از جمله اهواز در حاشیه گذرگاه ها ریخته می شود دیگر موضوع ماست که در این خصوص چند خودروی حامل نخاله های ساختمانی را هم بر اساس قوانین و ضوابط قانونی توقیف نمودیم اما همچنان این موضوع ادامه دارد .