در پرداخت عوارض آلایندگی ضریب محرومیت و توسعه یافتگی در نظر گرفته شود 
در پرداخت عوارض آلایندگی ضریب محرومیت و توسعه یافتگی در نظر گرفته شود 
سید کریم حسینی نماینده مردم اهواز ، باوی‌ ، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی با علی خورشیدی مدیرکل جدید امور مالیاتی استان خوزستان دیدار و گفتگو کرد . 

حسینی در این خصوص اظهار داشت : با توجه به انتصاب آقای خورشیدی بر مسند مدیریت اداره کل امور مالیاتی خوزستان دیداری با وی صورت گرفت که در این دیدار در خصوص مطالبات مردم و انتظارات آنان از سازمان امور مالیاتی مباحثی مطرح و مورد گفتگو واقع گردید .

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی ادامه داد : در خصوص استقرار سازمان های مالیاتی در سه شهرستان کارون ، حمیدیه و باوی صحبت شد و مورد استقبال واقع گردید و مقرر شد که بزودی در این شهرستانها نیز ‌واحد مالیاتی استقرار یابد .

وی بیان کرد : همچنین با توجه به اینکه شهرداری اهواز در مرحله اول پرداخت عوارض آلایندگی عملکرد خوبی در این زمینه نداشت و پرداخت مرحله دوم آن نیز توسط استانداری بلوکه گردید تا این شهرداری نحوه هزینه کرد خود را گزارش بدهد ، در خصوص عوارض آلایندگی و نحوه هزینه کرد آنها نیز صحبت شد و از ایشان خواسته شد در خصوص توزیع این عوارض ضریب محرومیت و توسعه یافتگی شهرها و روستا ها را در نظر داشته باشند که ایشان نیز گزارشی در این خصوص ارایه نمودند .

حسینی افزود: در خصوص فروشندگان خرد از جمله دست فروشان و میزان مالیات اعلام شده به آنان نیز صحبت شد که جناب خورشیدی اظهار داشتند به واحد های مالیاتی ابلاغ گردیده که فروشندگان خرد ، دست فروشان و افرادی که دارای دستگاه پوز هستند مورد توجه ویژه قرار بگیرند و البته آنان نیز باید وظایف مالیاتی خود را به نحوه صحیح انجام بدهند .

حسینی در پایان گفت: با توجه به اینکه دکتر خورشیدی از مدیران بومی، کار آمد و خوشنام با سابقه مدیریتی در چندین استان می باشد انتظار می‌رود عملکرد ایشان در استان خوزستان درخشان واقع گردد و بسیاری از مشکلات حوزه مالیاتی استان رفع شود .

  • نویسنده : سید مهدی نیر
  • منبع خبر : تولیدی