رسانه‌ها برای امیدآفرینی تلاش کنند
رسانه‌ها برای امیدآفرینی تلاش کنند
 فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان با بیان اینکه خبرنگاری از جنس مردم است و این قشر می‌توانند مشکلات مردم را در مقابل مسئولان قرار دهند و برای آن راه حل داشته باشند، گفت: رسانه‌ها برای امیدآفرینی تلاش کنند.

سردار حسن شاهوارپور در مراسم گرامیداشت روز خبرنگار که امروز ۱۵ مردادماه در مجتمع فجر اهواز برگزار شد، اظهار کرد: جایگاه خبرنگاری با تلاش‌های شما خبرنگاران ارتقا می‌یابد و جامعه به این جایگاه نیاز دارد.

وی گفت: نیازهای جامعه متنوع شده و تنوع نیازهای جامعه به وسیله کسانی که آنها را تشخیص می‌دهند از لحاظ معنوی و مادی مرتفع می‌شوند. تلاش در جهت رفع این نیازها در عرصه اقتصادی، فرهنگی و ایجاد امنیت در حال انجام است.

شاهوارپور گفت: امنیت با تلاش شبانه‌روزی و مجاهدانه تامین شده است. دشمنان ما جرأت حمله به ما را ندارند چون می‌دانند که ما قوی شده‌ایم. ما در دورست‌ها و دریاها می‌توانیم از خود دفاع کنیم.

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان بیان کرد: خبرنگاری از جنس مردم است و این قشر می‌توانند مشکلات مردم را در مقابل مسئولان قرار دهند و برای آن راه حل داشته باشند. خبرنگاری نباید جزیره‌ای باشد بلکه در حوزه نقد سالم و سازنده هم باید هماهنگ باشیم. ۲۹۵ شبکه ماهواره‌ای و اینترنتی بر علیه نظام و مردم تلاش کار می‌کنند و شما می‌بینید که دشمن وقتی موضوع کم اهمیتی که به نفع آنهاست آنقدر بزرگ می‌کند و در مقابل موضوعاتی که بسیار بزرگ است را کم‌اهمیت جلوه می‌دهد.

وی گفت: در حوزه امید آفرینی باید تلاش کنیم و دانشجو و دانش‌آموز ما با درس خواندن و نشاط و تلاش در این عرصه حاضر باشد.