ابلاغ سیاست های کلی توسعه دریا محور از سوی مقام معظم رهبری، فرصتی استثنایی برای رشد و توسعه همه جانبه بندر هندیجان است. مسئولان فرصت سوزی نکنند.

به گزارش اندیشه خوزستان از بندر هندیجان،حجت الاسلام حسینی امام جمعه هندیجان در خطبه های نماز جمعه این هفته بر لزوم فشار بین الملل و دولت های اسلامی بر آمریکا و اسرائیل برای توقف جنایات این رژیم و کشتار                          بی رحمانه مردم مظلوم غزه تاکید نمود.

وی گفت عملیات طوفان الاقصی یک زلزله تحول آفرین در جهت استقرار نظم نوین جهانی است و مردم عالم را نسبت به ساختار بی خاصیت سازمان ملل در اداره جهان و‌ دموکراسی ناکارآمد غربی و حقوق بشر دروغین آمریکایی بیدار نمود و به کوری چشم آمریکا و غرب نظم‌نوین جهانی به محوریت گفتمان مقاومت در حال شکل گیری است.

حجت الاسلام حسینی در ادامه اظهار داشت با توجه به ابلاغ سیاست های کلی توسعه دریا محور از سوی مقام معظم رهبری، انتظار است شهرستان هندیجان با داشتن ظرفیت های فراوان و ۹۵ کیلومتر ساحل با دریای خلیج فارس، مورد توجه ویژه مسئولان برای اجرای طرحهای بزرگ و ملی قرار گیرد.

خطیب نماز جمعه هندیجان گفت مسئولان ما باید این فرصت را غنیمت شمرده و تلاش نمایند تا هندیجان در مسیر توسعه قرار گیرد. بحمدالله به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی خدمات و امکانات بسیار زیادی به شهرستان هندیجان و مردم ما ارائه شده است.

حسینی عنوان کرد: بنا بر منویات مقام معظم رهبری و تاکیدات ایشان، توزیع امکانات کشور و توسعه مناطق و شهرها باید عادلانه باشد نه اینکه خدای ناکرده طرح های بزرگ صنعتی تولیدی و اشتغال آفرین در جاهای دیگر اجرا شوند و در هندیجان به طور نمونه به اجرای چند چمن مصنوعی و روکش آسفالت و نهایتا تکمیل چند طرح محدود قدیمی بسنده شود.

وی تاکید کرد مسئولان بدانند هندیجان به طرح های بزرگ صنعتی و اقتصادی نیاز دارد و استعداد و ظرفیت کامل آنرا نیز دارد و باید به این امر مهم نگاه ویژه داشته باشند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن گرامیداشت سالگرد سردار شهید حسن طهرانی مقدم گفت امروز بیش از هر روز دیگری ارزش داشتن توان موشکی برای رفع سایه جنگ برای همگان آشکار شده است. اگر آمریکایی که در گذشته نه چندان دور مدام با زبان تهدید از گزینه های روی میز و جنگ با ایران سخن می گفت، امروز با احتیاط و احترام با ما سخن می گوید و مدام می گوید که ما قصد جنگ و درگیری با ایران را نداریم زیر سایه عنایات خداوند متعال و امام زمان عج و درایت رهبر حکیم انقلاب و توان موشکی و پهبادی ماست که مرهون شهید طهرانی مقدم است و آنان که می گفتند عصر، عصرِ گفتمان و مذاکره است نه عصر موشک ها، دیگر این سخن باطل و ساده لوحانه را تکرار نکنند.

  • نویسنده : محمدمهدی صادقی