واکسیناسیون ۱۰ هزار نفر بالای ۶۵ سال خوزستانی در روز گذشته
واکسیناسیون ۱۰ هزار نفر بالای ۶۵ سال خوزستانی در روز گذشته
 رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز آخرین وضعیت واکسیناسیون کرونا در خوزستان را تشریح کرد.

دکتر فرهاد ابول‌نژادیان در خصوص روند واکسیناسیون کرونا در خوزستان، اظهار کرد: روند انجام واکسیناسیون در مراکز بهداشتی، مراکز تجمیعی و مراکز خودرویی در حال انجام است و روز گذشته (دوم خردادماه) حدود ١٠ هزار نفر در استان خوستان واکسینه شدند.

وی افزود: همکاران ما از ساعت ٨ صبح تا ٨ شب کار واکسیناسیون را انجام می‌دهند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: واکسیناسیون گروه سنی ۶۵ تا ۶٩ سال از روز یکشنبه آغاز شد و همچنان افرادی که بالای ٧٠ سال هستند و در روزهای قبل مشمول واکسیناسیون بوده‌اند و مراجعه نکرده‌اند نیز می‌توانند مراجعه کنند و نوبت‌شان محفوظ است.

ابول‌نژادیان افزود: امیدوار هستم که بعد از گروه سنی ۶۵ تا ۶٩ سال، واکسیناسیون افراد در خطر با بیماری‌های زمینه‌ای که شامل بیماران با فشار خون، بیماران با دیابت‌های نوع یک و نوع دو ‌و بیماران قلبی و عروقی هستند را شروع کنیم.

وی تصریح کرد: همکاری و همراهی مردم خوب است؛ از افراد بالای ٧٠ سال که تاکنون واکسن نزده‌اند خواهش می‌کنیم هر چه زودتر به مراکز بهداشتی مراجعه کنند و واکسیناسیون خود را انجام دهند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: مهمترین گروه پر خطر برای ما، افراد بالای ۶۵ سال هستند؛ اگر این افراد را واکسینه کنیم، آرامش خیال جمعی و اطمینان خاطر بیشتری پیدا می‌کنیم که اگر این افراد کرونا بگیرند، مشکل کمتری داشته باشند.